Spis treści:

  • §1. Postanowienia wstępne
  • §2. Definicje
  • §3. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
  • §4. Zakładanie Kontai usługa Newsletter
  • §5. Składanie Zamówienia
  • §6. Płatności
  • §7. Warunki i terminy dostawy
  • §8. Odstąpienie od umowy sprzedaży
  • §9. Reklamacje
  • §10. Dane osobowe
  • §11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
  • §12. Prawa autorskie
  • §13. Postanowienia końcowe

§1. Postanowienia wstępne

  1. Właścicielem sklepu internetowego wavehome.pl jest Alicja Tomczyk, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „WAVE HOME Alicja Tomczyk”, z siedzibą w Gdyni, przy ul. Jarzębinowej 61, 81-589 Gdynia posiadająca nr NIP: 9581730229 oraz nr REGON: 523982679, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Z właścicielem sklepu internetowego wavehome.pl możesz skontaktować się mailowo, pod adresem: wavehome.design@gmail.com lub telefoniczne, pod nr telefonu: (+48) 783 153 135.
  3. Właściciel sklepu internetowego jest jednocześnie administratorem danych osobowych, przetwarzanych w sklepie internetowym wavehome.pl. Szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały uregulowane w § 10 niniejszego Regulaminu oraz w polityce prywatności, dostępnej pod linkiem: https://wavehome.pl/polityka-prywatnosci/.

§2. Definicje

  1. Niektóre słowa użyte w niniejszym Regulaminie mają szczególne znaczenie, zapoznaj się z poniższymi definicjami, żeby wiedzieć do czego się odnoszą:
  2. Sklep – sklep internetowy dostępny za pośrednictwem strony internetowej: https://wavehome.pl/sklep, prowadzony przez Sprzedawcę;
  3. Sprzedawca lub Usługodawca – przedsiębiorca, którego dane określone zostały w postanowieniu § 1 ust.1 niniejszego Regulaminu;
  4. Klient – osoba fizyczna, pełnoletnia i posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca z usług dostępnych za pośrednictwem Sklepu lub zawierająca umowę sprzedaży ze Sprzedawcą;
  5. Konto – miejsce w systemie Sklepu dostępne wyłącznie dla zarejestrowanych Klientów, umożliwiające Klientom dodatkowych funkcjonalności, między innymi takich jak: historia zamówień, śledzenie statusu realizacji zamówienia.
  6. Konsument – osoba fizyczna, pełnoletnia i posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (np. kupująca Produkt w Sklepie lub korzystająca z usług oferowanych przez Sklep), niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
  7. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej (np. kupująca Produkt w Sklepie lub korzystająca z usług oferowanych przez Sklep), bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej czynności wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  8. Produkty – towary i artykuły prezentowane i dostarczane Klientom przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu;
  9. Produkty cyfrowe – treści cyfrowe wytwarzane, prezentowane i dostarczane Klientom przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu;
  10. Usługi cyfrowe – usługi, które mogą być przedmiotem Zamówienia, prezentowane Klientom przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu, w szczególności konsultacje czy szkolenia dostarczane zdalnie lub stacjonarnie po opłaceniu danej Usługi cyfrowej;
  11. Zamówienie – czynność faktyczna, polegająca na wyborze jednego lub kilku Produktów, Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych przez Klienta, dodania ich do koszyka i złożenia oświadczenia woli, wyrażającego chęć ich kupienia za wskazaną cenę.
  12. Niniejszy regulamin określa szczegółowe warunki umów sprzedaży zawieranych między Tobą (Klientem), a Nami (Sprzedawcą) oraz innych usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu. Akceptacja regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu zawarcia umowy sprzedaży lub skorzystania z Usługi cyfrowej.

§3. Warunki świadczenia usług drogą elektroniczną

1. Jeżeli jesteś naszym Klientem i chcesz korzystać ze Sklepu, potrzebujesz mieć:

a) urządzenie końcowe umożliwiające korzystanie ze Sklepu (np. komputer, tablet, smartphone), z dostępem do Internetu oraz z przeglądarką internetową wspierającą HTML oraz JavaScript;

b) dostęp do poczty elektronicznej;

c) włączoną możliwość zapisu plików Cookies w przeglądarce internetowej (wyłączenie obsługi plików Cookies zazwyczaj nie blokuje możliwości korzystania z usług, może jednak powodować utrudnienia w działaniu Sklepu);

d) aktywny numer telefonu komórkowego;

e) Produkty cyfrowe i Usługi cyfrowe – program word/ Adobe – pliki: doc/docx/pdf – dowolny program pozwalający na odtwarzanie plików MP4/mov/itp.

2. Dodatkowo, Usługodawca zaleca stosowanie najnowszych wersji przeglądarek internetowych oraz przeprowadzanie ich okresowych aktualizacji.

3. Korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiąże się z przesyłaniem danych przy pomocy publicznej sieci Internet i obarczone jest ryzykami charakterystycznymi dla sieci Internet, w szczególności:

a) atakami hackerskimi;

b) zainfekowaniem systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie.

4. W celu uniknięcia tych zagrożeń zachęcamy Ciebie do zainstalowania oprogramowania antywirusowego na komputerze, laptopie lub urządzeniu multimedialnym, z którego korzystasz. Program antywirusowy powinien być aktualizowany na bieżąco – niezwłocznie po ukazaniu się kolejnej aktualizacji. Dodatkowo zalecamy Tobie uruchomienie zapory systemowej.

5. Obowiązuje Ciebie, jako Klienta zakaz dostarczania za pośrednictwem Sklepu treści o charakterze bezprawnym.

6. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną polegająca na możliwości przeglądania treści  i możliwości zakładania i posiadania Konta czy składania Zamówień za pośrednictwem strony internetowej Sklepu jest zawierana na czas nieokreślony i może być w każdym czasie rozwiązana, bez konieczności zachowania jakiegokolwiek okresu wypowiedzenia, poprzez zaprzestanie przeglądania przez Klienta treści zamieszczanych na stronie internetowej Sklepu lub zaprzestanie składania Zamówień na Produkty, Produkty cyfrowe lub Usługi cyfrowe.

7. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do zakładania i posiadania Konta, czy składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, tj. korzystania ze Sklepu z naruszeniem przepisów prawa, dobrych obyczajów lub postanowień Regulaminu, kopiowania Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych Sprzedawcy, bądź udostępnienia ich osobom trzecim bez zgody Sprzedawcy, podania Sprzedawcy danych nieprawdziwych, niezgodnych z rzeczywistym stanem prawnym lub naruszających prawa osób trzecich, bądź też podejmowania prób naruszenia lub naruszania zabezpieczeń technicznych Sklepu.

8. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pozostaje bez wpływu na wcześniej zrealizowane lub złożone Zamówienia.

§4. Zakładanie Konta i usługa Newsletter

1. Usługodawca umożliwia Klientowi korzystanie z dodatkowych usług oferowanych za pośrednictwem Sklepu, takich jak: założenie Konta w Sklepie czy świadczenie usługi Newsletter.

2. Jeśli jesteś Klientem i chcesz założyć Konto w Sklepie, wykonaj następujące kroki:

a) przejdź na podstronę wavehome.pl/moje-konto i wybierz sekcję „Zarejestruj się”;

b) wypełnij formularz rejestracyjny, postępując zgodnie z instrukcją i podając minimum następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu;

c) zapoznaj się z treścią niniejszego Regulaminu i zaakceptuj jego treść;

d) wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych;

e) potwierdź założenie Konta w Sklepie, klikając w link aktywacyjny wysłany na wskazany adres mailowy, w przypadku w którym link wygasł, powtórz powyższe czynności.

3. Usługa polegająca na założeniu i prowadzeniu Konta w Sklepie jest bezpłatna i umożliwia korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności, takich jak śledzenie etapu realizacji zamówienia czy historia zamówień.

4. W każdej chwili masz możliwość wypowiedzenia umowy o świadczenie usług elektronicznych polegających na posiadaniu Konta z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia, po upływie którego nastąpi usunięcie Konta, co pozostanie bez wpływu na wcześniej zrealizowane lub złożone Zamówienia. Usunięcie Konta skutkuje utratą dodatkowych funkcjonalności, takich jak śledzenie etapu realizacji zamówienia czy historia zamówień.

5. Jeśli jesteś Klientem i chcesz skorzystać z usługi Newsletter, wykonaj następujące kroki:

a) podaj w formularzu zapisu na Newsletter adres e-mail;

b) wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingu bezpośredniego.

6. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Usługodawcę, drogą elektroniczną na wskazany przez Ciebie, jako Klienta adres e-mail, informacji handlowych w celach marketingowych w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r., takich jak informacje o nowościach czy aktualnych promocjach.

7. Jeżeli jesteś Klientem i chcesz skorzystać z usługi Newsletter, zaznacz zgodę pod dowolnym formularzem kontaktowym, dostępnym za pośrednictwem strony wavehome.pl. Zgoda jest dobrowolna i może zostać w każdym czasie cofnięta.

§5. Składanie Zamówienia

1. Jeśli jesteś Klientem i chcesz złożyć Zamówienie na Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową w Sklepie, wykonaj następujące kroki:

a) wybierz interesujący Ciebie Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową;

b) kliknij przycisk „Dodaj do koszyka” i postępuj zgodnie z instrukcją;

c) podaj dane niezbędne do wysyłki Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej (imię i nazwisko, adres e-mail, a także numer telefonu, jeżeli zamierzasz skorzystać z konsultacji telefonicznej);

d) jeżeli chcesz otrzymać fakturę podaj dane do faktury;

e) zapoznaj się z treścią niniejszego regulaminu i zaakceptuj jego treść;

f) wyraź zgodę na spełnianie świadczenia, tj. uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego lub wykonanie usługi, zamówionej w ramach Usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, o którym mowa w § 8 ust.1 Regulaminu, skutkujące utratą prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży;

g) wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych;

h) wybierz formę płatności i zaakceptuj jej regulamin;

i) kliknij przycisk „Kupuję i płacę” i opłać Zamówienie.

2. Jeżeli wykonasz wszystkie powyższe kroki, otrzymasz na podany przez Ciebie adres e-mail potwierdzenie Zamówienia – z chwilą otrzymania przez Ciebie wiadomości mailowej z potwierdzeniem Zamówienia umowa sprzedaży uważana jest za zawartą. Potwierdzenie Zamówienia obejmuje informację o udzielonej przez Ciebie zgodzie na spełnienie świadczenia w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.

3. Podanie imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu, jest dobrowolne, jednak konieczne w celu zrealizowania Zamówienia.

4. Produkt cyfrowy zostanie wysłany do Ciebie niezwłocznie po potwierdzeniu wpływu płatności na rachunek bankowy Sprzedawcy.

5. W przypadku, gdy zamawiasz Usługę cyfrową, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów dotyczących wykonania Usługi cyfrowej niezwłocznie po zaksięgowania się płatności. W trakcie tego kontaktu wspólnie ustalimy termin wykonania Usługi cyfrowej, w taki sposób, aby odpowiadał Twoim potrzebom.

6. Składając Zamówienie na Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową wyrażasz zgodę na uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej przed terminem, o którym mowa w postanowieniu § 8 ust. 1 Regulaminu i jesteś świadoma/y utraty prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży.

§6. Płatności

  1. Jako Klient możesz w Sklepie dokonać płatności za Zamówienie w następujących formach:za pośrednictwem serwisu szybkich płatności:
  • Tpay, dostarczanym przez: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Władysława Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000412357 przez Sąd Rejonowy dla Poznania – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, posiadającą numer REGON: 300878437 oraz numer NIP: 7773061579, o kapitale zakładowym 5 494 980,00 złotych w całości wniesionym;
  1. Wszystkie prezentowane na stronach Sklepu ceny Produktów, Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych są cenami brutto i zawierają wszystkie niezbędne podatki, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do ceny Produktu doliczany jest koszt dostawy, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i wybranego sposobu płatności.
  2. Cena podana na stronie Sklepu w chwili składania Zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Sprzedawcę.
  3. Sprzedawca może zmienić ceny Produktów, Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych, oferować je nieodpłatnie lub przeprowadzać czasowe promocje lub udzielać rabatów, co nie ma wpływu na Zamówienia wcześniej przez Ciebie złożone. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony, a rabaty i promocje nie sumują się.
  4. W każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny Produktu, Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej, Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie tego Produktu, Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
  5. Jeżeli Produkt, Produkt cyfrowy lub Usługa cyfrowa jest oferowana do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Sprzedawca uwidacznia również informację o najniższej cenie tego Produktu, Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu, Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
  6. Jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wpisz kodu kuponu w polu „Kod kuponu” dostępne na etapie składania Zamówienia i kliknij przycisk „Zastosuj kupon”. Rabat zostanie uwzględniony w cenie Zamówienia.
  7. Do każdego Zamówienia wystawiamy fakturę (imienną lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy) w wersji elektronicznej. Faktura zostanie przesłana do Ciebie automatycznie, na co niniejszym wyrażasz zgodę.

§7. Warunki i terminy dostawy

  1. Zamówiony przez Ciebie Produkt cyfrowy wyślemy na wskazany przez Ciebie w formularzu Zamówienia adres e-mail, niezwłoczniepo zaksięgowaniu się płatności.
  2. Jeżeli zamówisz Usługę cyfrową skontaktujemy się z Tobą pod wskazanym przez Ciebie w formularzu Zamówienia adresem e-mail lub podanym przez Ciebie numerem telefonu niezwłocznie po zaksięgowaniu się płatności lub otrzymaniu Twojej wiadomości mailowej.
  3. Realizacja usługi, zamówionej w ramach Usługi cyfrowej nastąpi w terminie wskazanym w opisie Usługi cyfrowej lub indywidualnie z Tobą ustalonym, w trakcie kontaktu, o którym mowa w ustępie powyżej.
  4. Jeżeli nie wpłacisz ceny za Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie, Twoje Zamówienie na Produkt cyfrowy lub Usługę cyfrową zostanie anulowane.

§8. Odstąpienie od umowy

  1. Jeżeli jesteś Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, przysługuje Tobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży opisane w niniejszym paragrafie, w terminie 14 dni od dnia odebrania Produktu w przypadku zawarcia umowy sprzedaży, a dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
  2. Jeżeli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować o tym Sprzedawcę, wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres mailowy Sprzedawcy: wavehome.design@gmail.com. Wystarczające dla skorzystania z prawa odstąpienia od umowy będzie wysłanie tego oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Możesz skorzystać z wzoru takiego oświadczenia, który stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
  3. Po otrzymaniu przesłanego przez Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy Sprzedawca zwróci Tobie, nie później niż w terminie 14 dni, wszystkie dokonane przez Ciebie płatności, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej.
  4. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został przez Ciebie użyty przy zawarciu umowy, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się dla Ciebie z żadnymi kosztami.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej w Sklepie, jesteś zobowiązany do zaprzestania korzystania z tego Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej i nie możesz go/jej udostępniać osobom trzecim.
  6. Prawo do odstąpienia od umowy, na podstawie art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie przysługuje Tobie w sytuacji, w której:

a) spełnianie świadczenia, tj. uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego lub wykonanie usługi, zamówionej w ramach Usługi cyfrowej, nastąpiło przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a jako Klient wyraziłaś/eś wcześniej zgodę na uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej przed terminem, o którym mowa w ust. 1, Sprzedawca zaś przesłał Tobie potwierdzenie, o którym mowa w § 5 ust. 9 Regulaminu zawierające informację o udzielonej przez Ciebie zgodzie na spełnienie świadczenia w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy;

b) zamówiony przez Ciebie Produkt jest rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według Twojej specyfikacji lub służącą zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;

c) Produktem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

7. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz złożyć korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej w zakładce „Kontakt”, dostępnej na stronie Sklepu, wysyłając skan oświadczenia mailem, a także wysyłając oświadczenie w formie pisemnej na adres Sklepu.

§9. Reklamacje

  1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta za niezgodność z umową Produktów,Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych, kupionych w Sklepie.
  2. Niezgodność z umową Produktów, Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych polega w szczególności na:

a) niezgodności z umową jego opisu, rodzaju, ilości, jakości, kompletności i funkcjonalności, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilności, interoperacyjności i dostępności aktualizacji;

b) braku przydatności do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.

3. Produkt, Produkt cyfrowy lub Usługa cyfrowa jest ponadto niezgodny z umową, gdy:

a) nie nadaje się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

b) nie występuje w takiej ilości i nie ma takich cech, w tym trwałości i bezpieczeństwa, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalności i kompatybilności, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:

nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,

przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,

publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy;

c) został dostarczany bez opakowania, akcesoriów i instrukcji, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;

d) nie jest takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem umowy, i nie odpowiada opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.

4. Dokładamy wszelkich starań, aby dostarczane przez nas Produkty, Produkty cyfrowe lub Usługi cyfrowe, posiadały najwyższą jakość. Produkty, Produkty cyfrowe lub Usługi cyfrowe, prezentowane w Sklepie są zgodne z umową.

5. Reklamacja odnosząca się zarówno do Produktów, Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych, jak i funkcjonowania Sklepu, powinna zawierać dane pozwalające na zidentyfikowanie Ciebie jako naszego Klienta (imię i nazwisko, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady lub usterki) oraz żądanie związane z reklamacją, co ułatwi i przyspieszy proces rozpatrzenia reklamacji. Możesz skorzystać z formularza reklamacyjnego, który stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

6. Reklamację w formie mailowej możesz wysłać na adres e-mail Sklepu wavehome.design@gmail.com, a w formie pisemnej na adres Sklepu: ul. Jarzębinowa 61, 81-589 Gdynia.

7. Reklamację możesz ponadto złożyć korzystając z formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej w zakładce „Kontakt”, dostępnej pod adresem: https://wavehome.pl/kontakt/.

8. Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.

9. Informujemy, że Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klientów, niebędących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy na zasadach ogólnych określonych w Kodeksie Cywilnym.

10. Informujemy, że odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy jest wyłączona względem Klientów, niebędących Konsumentami lub Przedsiębiorcami na prawach konsumenta.

§10. Dane osobowe

  1. Podanie przez Ciebie jakichkolwiek danych osobowych jest zawsze dobrowolne, lecz w wielu przypadkach konieczne – np. w celu złożenia Zamówienia, umożliwienia Sprzedawcy dostarczenia Tobie Produktu, Produktu cyfrowego, Usługi cyfrowej lub skontaktowania się z Tobą np. w celu ustalenia terminu konsultacji, zamówionej w ramach Usług cyfrowych.
  2. Administratorem podawanych przez Ciebie danych osobowych jest WAVE HOME Alicja Tomczyk, ul. Jarzębinowa 61, 81-589 Gdynia.
  3. Z administratorem danych osobowych możesz skontaktować się listownie, pod adresem wskazanym w ust. 2 powyżej, za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: wavehome.design@gmail.com lub telefonicznie pod nr (+48) 783 153 135.
  4. Przetwarzanie przez nas danych osobowych odbywa się zgodnie z prawem, w sposób rzetelny i przejrzysty. Przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie:

a) udzielonej przez Ciebie dobrowolnej zgody (np. poprzez skierowanie do nas wiadomości mailowej, złożenie Zamówienia w Sklepie czy kontakt za pośrednictwem portalu społecznościowego Facebook, Instagram, LinkedIn czy komunikatora Messenger),

b) wykonania zawartej umowy sprzedaży, a także rozpoczęcia współpracy lub podpisania umowy,

c) prawnie usprawiedliwionego interesu Usługodawcy, jako Administratora danych (np. w zakresie tworzenia bazy danych, czynności analitycznych i profilujących, w tym czynności dot. analizy korzystania z usług, zabezpieczeniu dokumentacji na potrzeby obrony przed ewentualnymi roszczeniami lub na potrzeby dochodzenia roszczeń),

d) obowiązków wynikających z prawa (np. prawa podatkowego lub przepisów o rachunkowości).

5. Przetwarzamy Twoje dane osobowe tj. imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu lub adres w celu zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych przez nas usług i realizacji zamówionej przez Ciebie usługi lub umowy, przez okres niezbędny do jej realizacji, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Następnie Twoje dane osobowe zostaną usunięte.

6. Twoje dane mogą być przekazane naszym podwykonawcom, współpracownikom lub usługodawcom, którzy pomogą nam w realizacji wykonywanej usługi (np. podmioty świadczące usługi księgowe, hostingowe,mailingu (Newsletter), związane z realizacją Zamówień, systemu płatności). Przekazanie danych osobowych innemu podmiotowi, nie uprawnia go do dowolnego z nich korzystania, a jedynie do przetwarzania w celach określonych w umowie powierzenia przetwarzania danych, z zapewnieniem bezpieczeństwa przetwarzania i w zakresie niezbędnym dla należytego świadczenia usług oraz realizacji wiążących nas umów.

7. W ramach przekazywania danych osobowych możliwe jest ich przekazywanie i następnie przechowywanie danych osobowych do krajów poza Europejski Obszar Gospodarczy. W takich przypadkach, dane przekazywane do podmiotów działających poza obszarem Europejskiego Obszaru Gospodarczego nie będzie wpływać negatywnie na zakres ochrony danych i Twoje prawo do prywatności będzie respektowane z zachowaniem należytych standardów.

8. W przypadku przekazywania danych osobowych poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego do przekazywania dochodzi zazwyczaj w oparciu o poniższe podstawy:

a) na podstawie decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony tj. Decyzji Wykonawczej Komisji (UE) 2016/1250 z dnia 12 lipca 2016 r., dostępnej tu: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016D1250&from=EN

b) w sytuacjach zaś, jeśli w tym zakresie nie został stwierdzony przez Komisję Europejską odpowiedni stopień ochrony w drodze decyzji, dane osobowe zostaną odpowiednio zabezpieczone za pomocą standardowych klauzul ochrony wskazanych w Decyzji Komisji z dnia 5 lutego 2010 r. w sprawie standardowych klauzul umownych dotyczących przekazywania danych osobowych podmiotom przetwarzającym dane mającym siedzibę w krajach trzecich na mocy dyrektywy 95/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dostępnej tu: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32010D0087&from=EN

9. W odniesieniu do przekazanych nam przez Ciebie danych osobowych, przysługują Tobie następujące uprawnienia:

a) prawo dostępu do treści swoich danych osobowych,

b) prawo żądania sprostowania Twoich danych osobowych,

c) prawo żądania ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,

d) w przypadku udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych – prawo jej wycofania,

e) prawo do przenoszenia danych,

f) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

10. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, a także polityka plików Cookies zostały opisane w https://wavehome.pl/polityka-prywatnosci/ .

§11. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca niniejszym wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawarciem umowy za pośrednictwem Sklepu na drodze postępowania mediacyjnego, którego szczegóły określą strony sporu.
  2. Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, w tym rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, poprzez:

a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,

b) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, a Sprzedawcą,

c) skorzystanie z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

3. Szczegółowe informacje dotyczące polubownego rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są za pośrednictwem strony internetowej uokik.gov.ploraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

4. Ponadto, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, zawartych przez Internet.

5. Przed skierowaniem sprawy do sądu polubownego należy przeprowadzić i zakończyć postępowanie reklamacyjnego, a ponadto, obydwie strony sporu muszą wyrazić zgodę na wszczęcie postępowania przed sądem polubownym. W pozostałych wypadkach sprawy sporne powinny zostać poddane właściwym sądom powszechnym.

§12. Prawa autorskie

  1. Niniejszy Regulamin stanowi utwór w rozumieniu prawa autorskiego, a jego wykorzystanie w celach innych niż zapoznanie się z jego treścią i zaakceptowanie wymaga uprzedniej zgody Sprzedawcy.
  2. Prezentowane w Sklepie Produkty cyfrowe, jak i Usługi cyfrowe również stanowią utwory w rozumieniu prawa autorskiego (zwane też dalej: „utworami”).
  3. Utwory, o którym mowa w niniejszym paragrafie są udostępniane Klientom na zasadzie licencji niewyłącznej, z zastrzeżeniem ust. 4 – 6 poniżej.
  4. Z chwilą pobrania lub udostępnienia utworu Sprzedawca udzielana Klientowi licencji niewyłącznej na korzystanie z utworu bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w zakresie użytku osobistego jak i komercyjnego, na następujących polach eksploatacji:

a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;

b) w zakresie rozpowszechniania utworu wyłącznie w celu podpisania lub wykorzystania dokumentu w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, poprzez jego wyświetlanie, udostępnianie drugiej stronie w taki sposób, aby mogła mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.

5. Licencja umożliwia ponadto wprowadzenie zmian w utworze w celu dostosowania utworu do Twoich potrzeb i korzystanie ze zmienionego utworu w zakresie i na polach eksploatacji wskazanych ust. 4 powyżej.

6. Licencja nie obejmuje możliwości odsprzedaży lub jakiegokolwiek rozpowszechniania utworu za wynagrodzeniem lub nieodpłatnie, zarówno w identycznej jak i zmienionej formie lub treści.

§13. Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca może zmienić Regulamin z ważnych przyczyn, takich jak zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od opublikowania nowego brzmienia Regulaminu na stronie internetowej Sklepu oraz mailowego powiadomienia zarejestrowanych Klientów, z zastrzeżeniem, że jakakolwiek zmiana niniejszego Regulaminu nie będzie miała wpływu na dotychczas świadczone usługi, złożone Zamówienia czy zawarte umowy.
  2. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdą powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  3. W sprawach spornych, Sprzedawca będzie dążył do polubownego ich rozwiązania, a dopiero w braku możliwości dojścia do porozumienia, sprawa będzie skierowana na drogę postępowania sądowego.
  4. Prezentowane i dostarczane za pośrednictwem Sklepu Produkty cyfrowe i Usługi cyfrowe mają wyłącznie charakter informacyjny i nie mogą być traktowane jako wiążące porady lub opinie. Zastosowanie się do wskazówek i rad, wynikających z Produktów cyfrowych lub Usług cyfrowych przy podjęciu decyzji biznesowych powinno uwzględniać indywidualne ryzyko i uwarunkowania każdej sytuacji, a Sprzedawca nie udziela gwarancji, że skorzystanie z Produktu cyfrowego lub Usługi cyfrowej pozwoli osiągnąć zamierzony przez Klienta cel lub efekt.
  5. Integralną częścią Regulaminu są załączniki:
  6. Załącznik nr 1: wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy;
  7. Załącznik nr 2: formularz reklamacyjny.
  8. Regulamin obowiązuje od dnia 06.03.2023 r.

 

Załącznik 1. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

Załącznik 2. Formularz reklamacyjny